afscheidsfeestje: de foto's! - Reisverslag uit Kinshasa, Congo, Democratische Republiek v van lotjeenherman - WaarBenJij.nu afscheidsfeestje: de foto's! - Reisverslag uit Kinshasa, Congo, Democratische Republiek v van lotjeenherman - WaarBenJij.nu

afscheidsfeestje: de foto's!

Door: lotje

28 Oktober 2006 | Congo, Democratische Republiek v, Kinshasa

Ieps,

Op het feestje vielen na een kwartier de batterijen van het fototoestel plat. Maar we hebben toch enkele mensen kunnen op foto vastleggen!

Dank aan iedereen voor 'de kalender',we kunnen met moeite onze nieuwsgierigheid onderdrukken (herman slaagt er al iets beter in dan ik)

Donderdag 2 november (allerzielen!) om 10.45u worden we de lucht ingeschoten.

Het zijn spannende tijden voor Congo, zondag 28/10 verkiezingen! Hopelijk verloopt alles vlot, of zo vlot als mogelijk.

• 28 Oktober 2006 - 21:33

Wie Snapt Dit ?:

Jammer, ach iedereen vergeet wel eens batterijen te halen. Maar enkel heel bijzondere mensen slagen erin te vergeten dat ze er zijn gaan halen..

• 30 Oktober 2006 - 20:18

Lotje:

oeps... wie kent er mij zo goed??

• 04 November 2006 - 21:02

Floris:

als ik u een steek kan geven, altijd he ...

• 05 November 2006 - 08:28

Stijn M:

lotje mijn nieuwe nichtje, ik vraag me af het het met je gaat. Dikke kussen Stijn

• 08 November 2006 - 18:42

Barre:

van dat triootje heb ik ook nog ergens een fotootje liggen, in warmere oorden en zonder...;-)