The End - Reisverslag uit Kinshasa, Congo, Democratische Republiek v van lotjeenherman - WaarBenJij.nu The End - Reisverslag uit Kinshasa, Congo, Democratische Republiek v van lotjeenherman - WaarBenJij.nu

The End

Door: Lotje en Herman

Blijf op de hoogte en volg

21 Januari 2008 | Congo, Democratische Republiek v, Kinshasa

Beste lezers,

ik had er graag nog een aantal hoofdstukken aangebreid in 2008, maar Zérofautes heeft er anders over beslist. Ik word beschuldigd van diamantsmokkel, wangedrag en verraad van de NGO, en vorige week is mijn arbeidscontract per mail (!) ontbonden. Gezien de risico’s op vergiftiging, dodelijke bliksems (op bestelling) en ontmoetingen met “mens-krokodillen”, word ik vanuit Brussel verzocht zo snel mogelijk mijn koffers te pakken en Ngandajika te verlaten. Een spijtige zaak, zowel voor de boeren, de vrienden, ploegmakkers als mezelf, maar de chef heeft gesproken en in Afrika is zijn woord nog altijd wet (ondanks heftige boerenprotesten…).

Woensdag verlaat ik mijn terras onder de palmbomen, en alles vlot verloopt zit ik zondagavond terug thuis voor de open haard...

Meer verhalen binnenkort!

Herman

  • 21 Januari 2008 - 20:45

    De Bergrakkers:

    helaas herman en lotje
    het zag er allemaal heel belovend uit voor jullie beiden... respect
    greetz

  • 22 Januari 2008 - 04:30

    Lore :

    Niet te doen, niet te doen... het beste Herman!

  • 25 Januari 2008 - 00:36

    Jakke:

    Dedju paraplu!

    Veel moed ginds Oscar - tot spoedig on the phone.

    Cheers,
    Jakke

  • 29 Januari 2008 - 09:18

    Marina:

    Hallo, mensen van goede wil,het heeft niet mogen zijn.Daar gebeuren dingen waar wij hier in het westen geen weet van hebben,ze maken zelf alles kapot.
    Veel sterkte en met volle moed aan een nieuw hoofdstuk beginnen, ciao

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Congo, Democratische Republiek v, Kinshasa

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 April 2008

foto's - foto's - foto's - foto's - foto's

21 Januari 2008

The End

19 December 2007

Verslag 11

07 Oktober 2007

Verslag 10

28 Augustus 2007

Verslag 9

Actief sinds 27 Juli 2006
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 23853

Voorgaande reizen:

01 November 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: